mellandags shopping

Godmorgon! :) låg och degade i sängen ett bra tag innan jag orkade mig upp, det är ju så skönt och man får väl passa på ;> Anton stack nyss iväg och tränade, han är duktig han, och jag ska strax gå ner och äta frukost min mage håller på att kurra ihjäl hehe. Det har ju som sagt vart både jul och nyår, och däremellan nyårsrea vilket enligt mig är helt värdelöst. Det finns ingenting! Det är bättre då det inte är rea, visst lite dyrare med då hittar du iaf lite saker som du kan få med dig hem. Jaja, lite inköp vart det så jag tänkte visa er... Har säkert glömt en hel del..

köpte även ett par jeans på gina, massa smycken på åhlens och ur & penn, och de högklackade skönheterna som jag hade på nyår. (fick ingen rättvis bild på dem)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0