slimming wrap

jahapp, då var den här dagen över. ligger i sängen och tittar på heroes :) tog en dusch och en smoothie då jag kom hem sen hamnade jag framför datorn.
 
Vi verkligen komma igång att träna! Har jätte bra möjlighet till de just nu när jag jobbar som jag gör men det känns som att de är så mycket annat. och när jag tar tag i det vill jag göra de på riktigt. Inte börja nu med några promenader i månaden, det känns så bortkastat. Så fort jag får lite lugn och ro i mitt liv och inte har så många bollar i luften så ska jag ta tag i det, en gång för alla haha!
 
Klickade hem nån sån där töntig sak för någon dag sen (slimming wrap) som ska få dig slimmad, en sån där sak som alla bah " haha tror du på de där"... Men man vet aldrig ;) hehe vet knappt själv vad det är eller hur den ska fungera men här är en bild iaf :)
 
 
nått avsnitt till sen sov dags!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0